Satış Otomasyonu

Daha Fazla Müşteri, Daha Az Maliyet

Satış ekibinizin, müşteri adaylarını bulmak ve onlarla iletişime geçmek için harcadığı zamanı düşünün. Pazar araştırması, doğru kişileri bulma ve mesajlaşma gibi manuel ve zaman alıcı süreçler, ekibinizin asıl işi olan satışa odaklanmasını engelliyor. Satış Otomasyonu hizmetimiz tam da bu noktada devreye giriyor.

Gelişmiş teknolojilerimiz ve deneyimli ekibimizle, satış sürecinizin en kritik aşamalarını otomatikleştiriyoruz. İdeal Müşteri Profilinize (ICP) uyan firmaları ve karar vericileri belirliyor, onlara özelleştirilmiş mesajlar göndermek için satış ekibinizin e-posta ve LinkedIn hesaplarını kullanıyoruz. Böylece ekibiniz, yalnızca sıcak fırsatlarla ilgilenirken, biz onlara en nitelikli potansiyel müşterileriyle iletişimin başlangıcında destek sağlıyoruz. Üstelik, tüm süreci sizin için şeffaf hale getiriyor ve düzenli raporlamalarla ekibinizin performansını optimize etmelerine yardımcı oluyoruz. Satış Otomasyonu ile verimliliğinizi artırın, satışlarınızı yükseltin.

Sales Automation Kapak ve Musteri Adayi Bulma ve Iletisim Kurma 1 1

Bu sorular size tanıdık geliyor mu?

Satış süreçlerinizi otomatikleştirmekte zorlanıyor musunuz?

Pazar araştırması, müşteri bulma, başlangıç ve takip mesajlarını iletme görevlerini otomatikleştir ve tekrarlayan satış görevlerini sizin adınıza yaparak, ekibinizin verimliliğini artırıyoruz. Böylece satış ekibiniz doğrudan geri dönüş yapan potansiyel müşterilere odaklanabiliyor.

Satış maliyetleriniz çok mu yüksek?

Satış Otomasyonu ile geniş kitlelere, kısa sürede ve daha düşük maliyetle erişebilirsiniz.

Satış ekibinizin verimliliğinden memnun değil misiniz?

Raporlama ve bildirim sistemimiz sayesinde satış ekibinizin, kaç kişiyle iletişim kurduğu, mesajlara ne kadar sürede geri döndüğü vb. metrikleri anlık olarak takip ederek, verimliliğinizi arttırabilirsiniz.

Neden bizi tercih etmelisiniz?

Çok Kanallı İletişim

Potansiyel müşterilerinize, e-posta ve LinkedIn gibi farklı kanallar üzerinden ulaşarak etkileşimi artırın.

Otomatik Takip Mesajları

Yanıt vermeyen potansiyel müşterileri otomatik takip mesajlarıyla yeniden etkileşime geçirin.

CRM Entegrasyonu

Potansiyel müşteri verilerini doğrudan CRM sisteminize aktararak veri tutarlılığını ve iş akışını optimize edin.

Kişiselleştirilmiş Mesajlar

Her potansiyel müşteriye özel, ilgi çekici ve aksiyon odaklı mesajlar oluşturun.

Gerçek Zamanlı Performans Takibi

Kampanya performansını gerçek zamanlı olarak izleyin ve optimizasyon için anında harekete geçin.

Ayrıntılı Raporlama ve Analiz

Satış performansınızı ayrıntılı raporlar ve analizlerle şeffaf hale getirin, ekibinizin sürekli gelişimini sağlayın.

Nasıl Çalışır?

Satış sürecinizin en kritik aşamalarını otomatikleştirerek zaman ve maliyetten tasarruf sağlar, ekibinizin verimliliğini artırmak için size özel bir strateji oluştururuz.

Hedef Pazar Analizi

Doğru Müşterilere Odaklanma

  • Sizinle strateji toplantıları yaparak İdeal Müşteri Profilinizi (ICP) belirleriz.
  • Toplam Ulaşılabilir Pazarınızı (TAM) analiz eder, potansiyel müşteri firmalarını ve bu firmalardaki karar vericileri tespit ederiz.
  • Hedef pazarınızın büyüklüğünü, rekabet durumunu ve büyüme potansiyelini değerlendirerek size özel bir strateji oluştururuz.
Pazar Uyumu Dogrulama
Lead Generation Kapak ve Strateji Gelistirme

Potansiyel Müşteri Bulma (Lead Generation)

Arama ve Doğrulama Süreci

  • İşletmeniz için en uygun firmaları ve firma yetkililerini bulmak için kapsamlı bir arama süreci yürütürüz.
  • Bulunan potansiyel müşterileri, satın alma potansiyellerine göre doğrularız.
  • Kişiselleştirilmiş iletişim için potansiyel müşterileri segmentlere ayırır ve detaylı bilgiler toplarız.

Email ve LinkedIn
Kampanyalarının Başlatılması

Size özel iletişim kampanyalarının tasarlanması
  • İçerik yazarı ekibimiz, tüm değerli verilerinizi ve materyallerinizi analiz eder. Buna dayanarak, potansiyel müşteriler için kişiselleştirilmiş mesaj şablonları tasarlarlar.
  • Aynı zamanda, teknik uzmanlarımız e-postalarınızın teslim edildiğinden ve görüldüğünden emin olmak için posta sağlığınızı arttıracak altyapı çalışmalarını yürütür.
  • Kampanyaları başlattıktan sonra, başarı metriklerini sürekli olarak izleyerek, stratejinizi sürekli güncel tutarız.
Sequence
Takip ve Iletisimin Devredilmesi 1

Takip ve İletişimin Devralınması

Satış Ekibiniz Süreci Devralıyor

  • Başlatılan iletişimin ardından, potansiyel müşterilerle yapılan tüm yazışmaları ve takip sürecini satış ekibiniz yönetir.
  • Ekibinize, etkili iletişim teknikleri ve stratejileri konusunda rehberlik ederiz.
  • Düzenli raporlama ve analizlerle satış ekibinize performanslarını iyileştirmeleri için içgörüler sağlarız.

Sıkça Sorulan Sorular

Satış Otomasyonu çözümümüzde e-posta ve  LinkedIn iletişim kanallarını kullanarak potansiyel müşterilerinize ulaşıyoruz. Böylece hedef kitlenize en uygun ve etkili kanalları belirleyip kullanabiliyoruz.

Mesajların içeriğini oluştururken öncelikle işletmenizin hedeflerini, ürün/hizmetlerinizin özelliklerini ve hedef kitlenizin ihtiyaçlarını dikkate alıyoruz. Ardından yaratıcı ekibimiz bu bilgiler ışığında ilgi çekici, kişiselleştirilmiş ve aksiyon odaklı içerikler hazırlıyor.

Kampanya performansını ölçmek için açılma oranı, tıklama oranı, yanıtlanma oranı, dönüşüm oranı gibi temel metrikleri takip ediyoruz. Ayrıca, kampanya öncesi belirlenen hedeflerle mevcut sonuçları karşılaştırarak kampanyanın ne kadar etkili olduğunu değerlendiriyoruz.

Satış ekibinizle düzenli toplantılar yaparak kampanya hedeflerini, stratejileri ve mevcut sonuçları paylaşıyoruz. Ayrıca, potansiyel müşterilerden gelen yanıtları ve ilgilenilen ürün/hizmetleri gerçek zamanlı olarak satış ekibinize iletiyoruz. Böylece sıcak fırsatları anında değerlendirebiliyorlar.

Daha Fazla Bilgi İçin 

Sizinle hemen iletişime geçelim!

© 2024 Quandatum. Tüm hakları saklıdır.

Top